čtvrtek 9. ledna 2014

4. korálek

Dnes jsem NEšla na poslední přednášku v životě. 
Nebyla jsem s to vstát. Můžu se vymlouvat na hormonální změny, které mi nedají usnout? 

Skutečnou příčinou byl spíš nový obyvatel naší manželské postele. Těhotenský polštář. Kdo by byl řekl, že to je takové monstrum? Má tvar metrového amerického vánočního lízátka, zabírá třetinu postele a šustí. Když se nastavím do vhodné polohy, v níž může být využit, je to velice užitečný pomocník, ale ve chvíli, kdy polohu potřebuju změnit, je sympatický asi jako pouštní červ v Duně. Musím odinstalovat pokrývku, červa přehodit na druhou stranu mojí části postele, nainstalovat si normální polštář pod hlavu, těhotenský polštář pod koleno, celou soustavu znovu přikrýt a co nejrychleji usnout, abych nezačala potřebovat další změnu polohy příliš brzy. Protože je plněný jakýmsi polystyrenem, šustí tak, že celá tato operace vždy spolehlivě vzbudí manžela. Skoro bych řekla, že je jednodušší spát s těhotným břichem jen tak, bez pomůcek, ale nemůžu to hned vzdát, jednou mi jistě bude potomek vděčný, že jsem jej netlačila přikrčenou nohou... 

Pro představu, jak takové divné falické věci vypadají, můžete zadat spojení těhotenský polštář do google-obrázků.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...