čtvrtek 16. ledna 2014

11. korálek

Dopoledne: 

Napadlo mě, že je docela škoda, že ještě nemáme gauč. Klidně bych ho uvítala dřív než skříň. Roztahané oblečení mi vadí míň než to, že s počítačem můžu sedět jedině u stolu. Uvědomila jsem si to v momentě, kdy jsem se prací chtěla přesunout do postele a došlo mi, že mám smolíka, že už nesmím ležet na břiše, jinak bych měla placaté mimino.


Odpoledne:

Soumrak dopadá na peřiny 
bílá zmodrala za vteřiny 
čím tmavší odstín se do dek vpíjí
těším se až mě, kůži, skryjí.


Noc:


Knížní radost z antiku
Můj první pokus vyjádřit Pozdvihování. Když kreslím nějaký takový náboženský motiv, vždycky mám obavy, abych neotevřela možnosti zcestných interpretací. V případě tohoto obrázku je moje invence jen drobná, ale přece jí tam trochu je.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...