středa 8. ledna 2014

3. korálek

Ještě, že jsem tohle psaní nehlásala jako 365projekt, protože bych selhala hned 3. den. Takhle to snad nevadí. 

Včera jsem viděla fotku předevčírem narozené dcery našich přátel. Neuvěřitelné, jak některá miminka umí hned takhle zčerstva vypadat hrozně moudře. K tomuto tématu doporučuji poslední stránky románu Pacientka doktora Hegela. Tam se o malých dětech tak z ničeho nic píše, a kdybych onu knihu doma měla, o úryvek se podělím. Takto nezbývá než odkázat na pochopení čtenářů a jejich vybavené knihovny.

Blud dne:
13. Methoda a principy, na nichž staří scholastičtí učitelé vybudovali posvátnou theologii, neshodují se nikterak s potřebami naší doby a s pokrokem věd.

A je to pravda pravdoucí, že je to bludem, protože včera se rozpoutala na jednom serveru velice zajímavá diskuze o Církvi podložená tomistickými pojmy a já mohla jen zoufale a nechápajíc příhlížet. Hozená rukavice nicméně! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...