pondělí 15. září 2014

V okolí léčebny




Kostel sv. Václava




Poprvé po hodně dlouhé době si bez výčitek užívám procházky v babím létě. Minulé roky jsem na ně neměla čas. Teď mám čas právě na ně. Musím využít toho, že si miminko oblíbilo spát v kočárku. Vynahradím si tak loňské (babí) léto, kdy jsem malou čekala, a nikam jsem nemohla, protože mi bylo neskutečně zle. A když už mi bylo líp, musela jsem makat ve škole a v práci. Současný zpomalený čas mi vyhovuje. Zas se učím těšit z přítomnosti.

Trochu objektivnější psaní najdete zde: http://www.prahaneznama.cz/praha-8/bohnice/psychiatricka-lecebna-v-bohnicich/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...