sobota 6. dubna 2019

Drobnosti (z mobilu)

Lumík pro T. Trochu se snažím vyžehlit, že jsem taková nervní, protivná a ehm... hlasitá matka.

Znáte Grizzly et les Lemmings? Určitě to potřebujete poznat, ať nejsem jediná, jejíž děti se denně dožadují této povznášející zábavy.





Lucemburská karetní hra na rozšíření slovní zásoby z oblasti... zemědělství.

 

Na skok v Trevíru. Mé oblíbené město. Navzdory mnoha barevným domkům v centru, mám Trevír spojený zejména s tmavými kamennými stavbami z dávnější a dávné minulosti (Porta Nigra, Dóm), proto mě mile překvapila tato zlatobílá lehkost... načechraná pěna s bublinkami.

Kurfiřtský palác
Motýlárium v Grevenmacheru. Nedotýkejte se motýlů. Ale co když se motýli dotýkají nás?

 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...