neděle 28. dubna 2019

Chystá se výzva!

Ráda se účastním všelijakých kreslicích, fotících, psacích výzev. Tímto způsobem zaznamenávám určitá období v trysku života, ukládám si je do paměti, mám možnost najít je systematicky zpracované v deníku nebo na blogu. 


Po dlouhé době váhání jsem se rozhoupala a přicházím s vlastní kreslicí výzvou, kterou si pletu bič hlavně na sebe. Výzva není soutěžní, vymyslela jsem ji čistě pro pobavení (a pro vytvoření dalšího kresleného "deníku", budu-li dostatečně vytrvalá).
Začínáme 1. 5. 2019

Výzva je na květen, ale nechystám 31 témat, jen 25, "volné" dny můžeme brát jako takové žolíky.
Poslední dubnový den zveřejním seznam témat a budu se těšit na vaše výtvory. Můžete si črtat propiskou do diáře, malovat olejem, lepit koláže nebo tisknout linoryty. Cokoli, co je vám milo. Jestli budete chtít, můžete mi poslat své výtvory třeba do komentářů na FB, blogu, nebo použít hashtag #doodlenka2019 na facebooku, twitteru či instagramu. 

Moc se těším.



1 komentář:

  1. Tyhle výzvy jsou moc fajn, ale já bohužel nejsem vůbec výtvarně nadaná. Ani na to črtání, mám pocit. Nicméně držím palce, ať projekt splní svůj účel. ^^

    OdpovědětVymazat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...