pondělí 28. srpna 2017

Léto se připozdívá...

22. 8. 2017

23. 8. 2017

Malé potěšení. Díky výzvě jsem pomalovala a popsala deník, takže můžu načít úplně nový sešit. To je vždycky nejlepší.

24. 8. 2017
K procvičování lucemburských slovíček používám aplikaci Memrise. Zatím jsem docela spokojená, uvidíme, jak to půjde, až se bude slovní zásoba i gramatika zesložiťovat.


25. 8. 2017

Myšlenka při pátku.


27. 8. 2017

Neděle ve znamení neklidu, neb muž cestuje a já jsem na naše "Kand" a "Puppelchen" sama.

Ale i tak zkouším pokračovat v publikování letní výzvy.

2 komentáře:

  1. Tieto tvoje vďačné chvíľky ma vedia veľmi povzbudiť. Ani neviem popísať čím presne, ale pôsobia na mňa tak... autenticky, čisto, a veľmi sviežo.

    Dnes zase silné myšlienky. A teším sa, že Vďačné leto prispelo aj k takej (zdanlivo drobnej) radosti, ako nový denník. :)
    (a tie obrázky, čo si pýta T. sú úžasné. Raz to budú poklady. ;-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ze začátku týdne jsem hodně myslela na poušť, i jsem o ni napsala pár veršů. Možná je publikuju. Ale zvláštní, že mi to tak přišlo... :-)
      A jo, obrázky, co chtěla nakreslit Tina určitě bude jednou pěkné prohlížet. Stejně jako ty, co sama kreslí.

      Vymazat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...