středa 26. listopadu 2014

Sama

Jak se dnes nemám cítit podivně, když...

- V pátek jsem byla s dítkem a odítětnými kamarádkami na procházce a na obědě.

- V sobotu taky s dítkem a odítětnou kamarádkou v kavárně Nudný otec a na výstavě o beneditkinech. (Pro mě nadšení, že jsem mohla vidět výstavu! Sláva nošení dětí!)

- V neděli s dítkem a manželem na procházce a v kostele.

- V pondělí s dítkem u kamarádky, která má kromě dvouleté dcerky úplně čerstvě novorozeného chlapečka.  

- V úterý položit symbolickou růži k porodnici U Apolináře v rámci mezinárodního dne proti násilí na ženách, pak v čajovně (po tak dlouhé době!).

Dnešek je tak všední, dnes s nikým spřízněným mateřstvím nejsem domluvená.
Takže mám plán: 

- Nakoupím cosi k obdarování. 

- Pustím se do prvních experimentálních perníčků - podle Kuchařky ze Svatojánu

- Ukážu vám uklizený gauč a budu se tvářit, že takhle krásně uklizený je i zbytek našeho bytu. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...