sobota 14. září 2019

O drobnostech

se mi píše mnohem líp, než o celém bloku intenzivních událostí jako jsou prázdniny!

Zneklidňuje mě, že vše, o čem bych chtěla psát, je už minulost. Zpřítomním ji nějak psaním?

Lituju, že nemám kapacitu na psaní úvah, protože myšlenek mám v hlavě mnoho, zapisuju si je do deníku, ale převod na blog se už nekoná.

Snad se zas napojím.

Dneska jsem se pokusila veršovat v sylabotonickém hexamteru.

Jak v tom někdo mohl psát celé eposy?!

Dávat fotky z dovolené jako ilustrace je možná snazší než o prožitém napsat. Etretat.

2 komentáře:

  1. Taky nemám schopnost psát úvahy. V hlavě se mi toho honí milion, ale dát to do slov? Dřív jsem to uměla, postupně mě to však opouští. Asi už přestávám řešit tolik takové ty filosofické problémy a uvažuji moc všednodenně, a o tom se prostě nedá psát. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se to zas vrátí. Mně se stává často, že přebaluju dítě nebo míchám večeři a v hlavě se mi honí všelijaké otázky, ale na papír/obrazovku už je nedonesu.

      Vymazat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...