pondělí 17. července 2017

Třetí týden vděčného léta (to už?!)


Zdá se, že zánět začal ustupovat. Bohu díky. Mohla jsem začít fungovat v domácnosti.




Příprava na křest miminka a každodenní starosti a radosti doma.

Pátek opět chybí. Miminku byl přesně měsíc. To není možný!

15. červenec 2017 
Přijeli manželovi rodiče. Stihli křest!

16. července 2017
17. července 2016
Konečně jsem se dostala na Skyliner a moha si vyfotit město z výšky. T. byla se mnou nahoře, H. hlídala babička. T. nejvíc zaujalo, že z výšky viděla po silnici projíždět zelený vyhlídkový vláček.

Bohu díky za uplynulý týden. Za všechno nevšední, co jsme stihli. I za to, že jsme nestihli všechno, co bychom chtěli.

2 komentáře:

  1. To je krásne! Vďaka ti za zdieľanú radosť. Povzbudila si ma! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To mam moc radost. Taky bych potrebovala povzbudit. Tyhle chvilky vdecnosti docela pomahaji. L

    OdpovědětVymazat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...