čtvrtek 9. listopadu 2023

Pokojovka na památku

Máte rádi swapy a věci k rozebrání? Naše děti je milují. Kdykoli se mi povede něco vytřídit, moje dcery nanosí další krámy domů. Ale musím uznat, že díky poslednímu swapu a bazárku nemusím řešit podzimní a zimní oblečení. 

Naše šestiletá na setkání domškoláků mezi knihami k rozebrání ukořistila i tuhle květinu. U nás většinou všechno chcípne, nemám moc morálku na péči o flóru. Buď květinu usuším, nebo přeliju. 


Ale tentokrát to vypadá, že se květince daří... Mám z toho radost a je to výborná upomínka na zdařilou akci


No ale teď už je čas, abych zase šla vyklízet sklep a třídit, co půjde do reuska. 


1 komentář:

  1. Aj u nás to tak býva. Ja si kvety zásadne nekupujem (a keď si nejakú krásku kúpim, väčšinou dlho neprežije, napriek deklarovanej jednoduchosti pestovania).
    Ale keď zachránim nejakú "chcíplotinu", že si všetci ťukajú na čelo, prečo sa o to vôbec snažím, tak sa jej prekvapivo darí. (Teda ak to nie je muškát, ktorý som ako dieťa zachránila z ulomeného mini-lístka, ale keď sa rozvinul na krásnu rozkvitnutú rastlinku, zapadol medzi ostatnými "zdravými" muškátmi - a v tej chvíli to mal spočítané. :-/ )

    Alebo som radšej mala napísať, že sa o ňu dievčatá iste s láskou starajú. :)

    OdpovědětVymazat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...