úterý 11. ledna 2022

Fotoprůlet prosincem

Vždycky kolem konce roku si říkám, že by bylo hezké si udělat nějakou každodenní fotovýzvu, ale pak si vzpomenu, že mám instagram, fejsbuk a píšu si deník Tam & zpět a rychle se uklidním. Nicméně fotky archivuju, vybírám z nich na kalendáře a nově budu dělat fotobalbum k přezkoušení z domácího vzdělávání, takže vybírat by bylo z čeho. 

Fotky se mi seřadily tak, že nejstarší jsou dole. :)

Nějak to zase uteklo...





















Tohle není náš domek, to je takový bizár v Hylvátech.

Užívám si nové bydlení a ráda si ho fotím, když je náhodou uklizené.

Naše nejstarší dítě má sochu v centru!




Naše občasná zábava - koupila jsem sobě i manželovi




2 komentáře:

  1. Nj, ono to rádo "utíká". Niekedy mám z toho riadne nervy. :-D
    Je super, že máš z čoho vyberať. Krásne fotky. Krásne zábery krajiny (zore/červánky nad vodou). Kreatívny kresliaci denník sa mi páči. Ten betlehem je kde? Vyzerá úžasne! A vlastná socha pre Tinu... :-o
    A tá posledná fotka (vlastne mala byť prvá) je tak nádherná - taká atmoška sesterskej/bádateľskej pohody. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betlém je z Třebechovic pod Orebem, doporučuji návštěvu. Je vystaven v muzeu Betlémů. Jsou tam i delší, ale tohle je unikátní dílo.

      Ten kreslící deník je fajn, jsem ráda, že jsme si ho koupili. Je vtipné porovnávat naše obrázky. A taky to, že třeba já se snažím dodržet, jakými materiály se má která kapitola dělat a manžel kreslí tím, čím se mu zachce. :D Určitě ale nekreslíme každý den.

      Vymazat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...