pondělí 1. září 2014

1. září

Dnešní den je pro mě celkem významný tím, že poprvé po 19 letech nejdu ani do školy, ani na zkoušky, ani do studovny na zkoušky se šprtat a tak dál. Vůbec mi to nechybí. Všímám si teď jiných věcí.

Před našima očima probíhá fascinující změna: z miminka se stává dítě. Za pár dní bude naší malé 5 měsíců. Pozorujeme, jak víc a víc vnímá nás a okolní svět, jak přesněji reaguje, jak se (byť ještě nedokonale) dokáže přizpůsobit situacím, kdy nemůže spát ve své oblíbené poloze. Je s ní legrace, smíchem odpovídá na naše pitvoření a snaží se pohybovat jako píďalka. Mohla bych pokreslit celý blok srdíčky a stejně tím nevystihnu hnutí lásky, které ve mně probouzí pohled na ni.

Po roce a kousku manželství jsem dostěhovala 99% svých knih od rodičů k nám. Zatímco část bydlí v obýváku a tváří se reprezentativně, ostatní (mnohé též reprezentativní) sídlí v ložnici. Aspoň se na ně můžu po ránu z  postele dívat a říkat jim: "Nemám tušení, kdy vás přečtu. Vidím to na důchod." 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...