neděle 19. května 2019

Ještě k obrázkům (a nejen k nim) ...

Kdybyste chtěli vidět nějaké moje další - komiksové obrázky, tak sledujte kampaň SpoKojení na FB

Taky jsem přislíbila ilustrace ke článku mé kamarádky v časopise Krájanek - až vyjde, napíšu odkaz.

Omluvte tedy, prosím, sníženou četnost článků na blogu. Doufám, že se zadaří napsat nějaké shrnutí května, protože o víkendech hodně cestujeme a když to jde (a zrovna nekreslím), tak zuřivě hltám knihy.

Témat by bylo hodně (díky Bohu!), ale s časem je potíž. Asi blog přejmenuju a bude se jmenovat "Nemám čas".

Tvoření(čku) zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...