pátek 17. ledna 2014

12. korálek

Z mého dnešního snu by byli všichni freudiáni nebo spíš jungiáni naprosto na větvi. Sestup do nevědomí jak stehno. Mnohapatrová budova. V každém patře něco jiného a divného a já jdu níž a níž do sklepa. Ve sklepě je návrh divadelní scény s kulisami moře a malou lodičkou, sedám do loďky a kulisy se mění ve "sktečnou" vodu, mizím z budovy na loďce po způsobu přesmisťovacích portů ve hrách. Ale kam, to nevím, protože jsem se probudila. O další divné dobrodružství už jsem nestála. Patří tohle do kategorie divných těhotenských snů, nebo to je prostě divný sen, který se mi zdál, protože jsem měla svoje už odespáno a nechtělo se mi z postele?

Tenhle dům sice nemá tolik pater, ale těším se, až ho zas otevřou. Ne že by mě nějak výrazně zajímaly kulturáky, ale i v tomto je KNIHOVNA.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...