pondělí 28. srpna 2023

Moudra z internetu


Učím se s orgpadem a našla jsem tam toto. 

 https://orgpad.com/s/6VxMYB0HJxg 


Pár faktů o hlubinách:

Celá nadzemská biosféra tvoří jen asi 30% veškerého života na Zemi. Zbylých 70% žije v jejích hlubinách.

Lidské nitro je též hlubinou. Každé tělo sestává z propastí, příkopů a oceánských hřbetů.

Do hlubin neproniká světlo. I v tobě vládne tma. Věř však v její tajemnou zář!

Hlubiny obývají také monstra, příšery a mutanti.

Kdo se nevydá do svých hlubin, aby se s nimi setkal, toho si temnota dříve si později najde sama.


Autorem je nejspíš autor orgpadové vizualizace Jan Kršňák, odkaz výše. 

Nějak to ve mně zarezonovalo vzhledem k názvu blogu. Hluboké vody si představuju osídlené podobnými významy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...