úterý 19. prosince 2023

Adventní tvoření

Poslední dobou mám snad raději advent než Vánoce. Asi umím líp připravovat než slavit. Baví mě vybírat dárky, vyrábět, zdobit, ale těším se i ze tmy a užívám si strašidelné historky o různých předvánočních potvorách, které se snaží vniknout do lidského obydlí a kontrolovat dodržování obyčejů. 
Znáte třeba Mari Lwyd? 

Když probíhají Vánoce, k adventu se v myšlenkách už tolik nevracím, spíš se nechám unášet proudem dění. 

Nezveřejněním asi všechno tvoření, něco poslouží jako dárek, tak s tím se snad nezapomenu pochlubit po svátcích. Letos beru prosinec jako čas k tvoření. 

A jak vy? Jak se chystáte na svátky a jak si užíváte prosinec?









1 komentář:

  1. Krásné! V práci mívám adventní čas divoký a nabitý akcemi, takže doma to nehrotím a snažím se být co nejvíce v klidu a odpočívat. Nic nehrotím, všechno piánko, a co se nestihne, tak ať :).

    Přeji ti krásné a pohodové svátky vánoční a klidný nový rok :).

    OdpovědětVymazat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...