pátek 28. března 2014

Já jen že nespím, stále činorodím

Ale moc nepíšu, asi pořád nemám jasno v koncepci.

I když někde jsem se přece jen trochu konceptualizovala. Zkusila jsem experiment s jinou sociální sítí, s tumblrem, kde jsem založila blog, kam vkládám výlučně texty, odkazy či obrázky s náboženskou tematikou. Moje autorská invence spočívá pouze ve výběru, případně drobném komentáři:


Pak jsem si zkusila udělat parazitní bloček na stejném účtu, na něm ale tolik aktivní nejsem. Dávám tam literární úryvky obecně (a občas zasdílím obrázek nějaké té sexy knihovny). Možná až se po hlavě vrhnu do diplomky, bude jich víc. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Genealogické objevy: Tragédie ze školní kroniky

Kdykoli objevím nějakého svého předka v matrice, mám radost, ale poštěstilo se mi ještě něco lepšího. Objevila jsem záznam o svém prapradědo...